Automatizálás, elektronika fejlesztés

Gyártósori nyomon követés

Megmutatjuk, hogy megrendelés hol tart a gyártási folyamatban.
 Elengedhetetlen a tervezés a mai világban, ugyan ilyen fontos az időben történő szállítás is, melyhez tudnunk kell, a termékek pozícióját a gyártósoron. Szolgáltatásunk kialakításakor az volt számunkra a legfontosabb, hogy partnereink folyamatosan, valós időben nyomon tudják követni megrendeléseik pozícióját a gyártási folyamatban. Ennek ismeretében meg tudjuk határozni, mikor fog elkészülni a megrendelés, illetve a termék mennyiség tudatában optimalizálni lehet a raktárkészletet, amivel pénzt takarítunk meg ügyfeleinknek.

Gyártósori nyomon követés szolgáltatásunk számos esetben segített ügyfeleinknek:

  • Az egyes megrendelések végigkövetése a gyártósoron RFID technológia segítségével történik. A gyártásközi raktár tartalmát folyamatosan monitorozzuk, ezáltal az adatokból összeállítunk egy térképet, hogy melyik megrendelés hol tart a gyártósoron, így a partnerünk következtetni tud, hogy mikor lesznek kész a termékek.
  • Ügyfelünknél a szabászattól a készáru raktárig követjük végig az egyes megrendeléseket így pontosan tudjuk, melyik művelet mennyi ideig tart. Az információ birtokában optimalizálni lehet a gyártósort és fel lehet térképezni az időveszteséget okozó folyamatokat.
  • Az úton lévő készlet mozgásának figyelésével, a gyártósor biztonságos működése szempontjából legalacsonyabb szintre lehet csökkenteni a készleteket, így a lehető legoptimálisabb mennyiségű pénz áll a termékekben.

Tárgyi eszköz nyomon követés

Segítünk naprakész állapotban tartani eszközeinek leltárát.
Nyomon kell követnie, alkatrészeinek, eszközeinek, berendezéseinek állapotát a beszerzéstől a selejtezésig, azonban korántsem mindegy, hogy a leltározásra milyen megoldást használ. Ebben tudunk segítséget nyújtani Önnek egyedi fejlesztésű rendszerünkkel. Használatával pontosan nyomon követhetővé válnak tárgyi eszközei, így nem kell többé nyomoznia hollétüket illetve életútjukat. A hatékony eszköz leltár elengedhetetlen a hatékony cégműködéshez.

Tárgyi eszköz nyomon követés szolgáltatásunk számos esetben segített ügyfeleinknek:

  • Ügyfelünk irodák átalakításával és felszerelésével foglalkozik. A mi feladatuk az ehhez használt berendezések követése: ki, mikor, melyiket, hol használta, mennyi idő után romlott el, mennyi idő alatt javították, van-e elegendő szerszám, melyik szerszám típus jobb? 
  • Gyártócégnél az alapanyag bevételezése raktárba, majd alapanyag kiadása raktárból volt az elsődleges feladatunk. A bevételezés súlyra történik, a kiadás táblára, vagy szálra, a kettő közötti konverziót megvalósítottuk a szoftverünkben melyben a raktár leltározása is megvalósul egyben.
  • 80%-al csökkentettük a Nemzeti Sporközpontokban a leltározásra fordított időt RFID alapú leltár megoldásunkkal.  A kollégák értelmes feladatokra tudják használni a felszabadult időt.
  • Egységes leltározási megoldást fejlesztettünk az iskoláknak. A rendszerben a tárgyi eszközök hatékony kezelése mellett a teljes adminisztrációs folyamatot elektronizáltuk. Így a kapcsolódó dokumentáció is elkészül egy gombnyomásra.
Home budget, finance planning and senior couple calculating their expenses, bills or income during
Consultation

Berendezés életciklus kezelés

Szolgáltatásunkkal tervezhetőbbé tesszük karbantartásait.
A váratlan gépmeghibásodás rengeteg pénzbe kerül, ezért fontos megelőzni és elkerülni ezeket a helyzeteket. Az esetek többségében meg lehetett volna előzni a meghibásodást megfelelő karbantartással. Egyedi életciklus kezelő rendszerünk statisztikai alapon képes meghibásodást előre jelezni, illetve szenzorokkal kiegészítve a gépek monitorozásával képes jósolni, hogy melyik gépnél várható meghibásodás, illetve melyik eszköz működtetése a legdrágább. Az információk segítenek Önnek a jövőbeli gépfejlesztések megtervezésében, és a jelenlegi gépek karbantartásában.

Berendezés életciklus kezelés szolgáltatásunk számos esetben segített ügyfeleinknek:

  • Partnerünknél a buszokban használt fődarabokkal történt események követését végezzük a beszerzéstől a selejtezésig. Rendszerünk segít nyilvántartani, hogy hova kerültek beépítésre, mikor építették ki őket, miért, mikor küldték szervizbe őket, mi volt a hiba, mikor jöttek vissza, mennyi időt voltak szervizben.

Állattenyésztés felügyelet

Minél előbb fel kell ismerni, az állatokat fenyegető veszélyeket. Ebben segítünk!
Folyamatosan ellenőrizni kell az istállók állapotát ahhoz, hogy a személyzet hatékonyan tudjon beavatkozni különféle problémák esetén. Szenzor rendszereink segítenek idejében jelezni a megszokottól eltérő állapotot. Veszélyt jelenthet az állatokra a túl magas CO2 érték, az ammónia szint, a hőmérséklet változás illetve a nem megfelelő páratartalom. Azonnal valós képet adunk ügyfeleinknek az istállók állapotáról és veszély esetén riasztást adunk a gondozó személyzetnek. Megoldásunk segítségével elkerülhető az állatok elpusztulása.

Állattenyésztés felügyelet szolgáltatásunk számos esetben segített ügyfeleinknek:

  • A malacok automatizált istállóban nevelkednek, állattartó csak napi néhány órát van a telepen. Szenzorrendszerünk jelez, amint a megszokottól eltérő értékeket tapasztal, így partnerünk időben el tudja hárítani a problémát.

Energiamegtakarítás, költségmegtakarítás, energetikai beruházások és üzemeltetési feladatok.

Energygroup Consulting Ltd.
Sackville Place Business Centre,
44-48 Magdalen Street, Norwich,
NR3 1JU
England

Kövessen bennünket

Copyright © 2023 All rights reserved.